ניהול מאגר לקוחות

הקמת מאגר לקוחות הוא צעד אסטרטגי שיווקי חשוב והכרחי לכל עסק . מאגר הלקוחות מהווה בסיס מרכזי לניהול הקשר עם הלקוחות ומטרתו להפוך לקוחות מזדמנים ללקוחות קבועים ובכך להרחיב את היקפי הרכישה, וליצור נאמנות לקוח.

כל זה שווה לבעל העסק הרבה מאד כסף. במאגר הלקוחות אנו מעדכנים את פרטי הלקוח כגון : שם מלא, מספר טלפון נייד, כתובת דואר אלקטרוני, מין, תאריך לידה ועוד..

חברת                   מנהלת את מאגר הלקוחות של הלקוח ע"י הקמה ותזמון של קמפיינים שיווקיים לפי צרכי הלקוח.

מה האחריות של בית העסק? רק לדאוג שכל לקוח מזדמן יירשם במאגר בסיום הרכישה.

 

 

דיוורים אישיים בדוא"ל

דיוורים אישיים במייל הם כלי שיווקי עוצמתי שהולך וגדל בשנים האחרונות. הדיוור האלקטרוני מאפשר לבעל העסק לשמור על קשר רציף עם הלקוחות שלו, להגביר את הנאמנות של הלקוחות הקיימים ולהגיע ללקוחות חדשים פוטנציאליים. בעזרת מערך דיוורים חכם ניתן לפנות לקהל הלקוחות של העסק באופן ממוקד עם הצעות שיווקיות אישיות, עדכונים על מבצעים שונים, הנחות ואירועים משתנים.

דיוור אלקטרוני חושף את קהל הלקוחות של העסק למוצרים ושירותים חדשים ומאפשר להם להתעדכן על מבצעים משתלמים העשויים לעניין אותם. חברת                   תבנה עבור בית העסק קמפיינים שיווקיים ממוקדים , כולל עיצוב המיילים וכתיבת התכנים. 

בנוסף, נדאג להפיץ באופן אוטומטי הודעות שירות וטיפוח נאמנות כגון : ברכה אישית ליום ההולדת, חג שמח ומועדים שונים ומגוונים שמהווים הזדמנות לתת תשומת לב ללקוחות.

 

 

קידום מכירות ב-SMS הוא כלי יעיל זמין ואפקטיבי ביותר לטפח את הקשר עם הלקוחות, ליידע אותם על מבצעים והטבות, לנהל קמפיינים שיווקיים ממוקדים שיניעו את הלקוחות לפעולה.

קידום מכירות ב-SMS מאפשר לבית העסק שרוצה באופן מיידי להניע את הלקוחות שלו לפעולה כגון : חיסול מלאי או תזכורות לאירועים.  מרבית הלקוחות קוראים הודעות SMS תוך שניות ספורות מרגע קבלתן והאפקטיביות של המסרים גבוהה בהרבה מכל מדיה אחרת. ממחקרים אחרונים עולה כי אחוז החדירה של מכשירי הסלולר בישראל עומד על מעל 130%. 

חברת                   מנהלת את שליחת ההודעות ותוכנן עבור בתי העסק.

בעל העסק מעביר לחברת                  את צרכיו ומאותו הרגע הקמפיין מנוהל ונשלח ע"י חברתנו.

 

קידום מכירות ב- SMS

 

דף עסקי בפייסבוק

הרשת החברתית מונה למעלה ממיליארד חברים. קרוב למחצית מהאוכלוסיה הישראלית מחוברת למדיה זו. הישראלי הממוצע הוא שיאן עולמי בשעות הגלישה ברשתות החברתיות. לכן, העסק שלך צריך להיות מחובר ועדכני על מנת למקסם את הפוטנציאל העסקי שלו. 

דף עסקי בפייסבוק הוא חלון הראווה שלך בעולם הדיגיטלי ההולך וגדל ומשום כך אתה חייב להיות שם כדי לשמור על קשר קבוע מידי יום עם הלקוחות שלך ועם לקוחות רבים אחרים שנאמנים למדיה זו.

דף עסקי בפייסבוק,  משמש כערוץ ישיר לשמירת קשר עם הלקוחות, להפצת מידע ולחיזוק המותג ברשת האינטרנט.

דף עסקי בפייסבוק מלבד מיתוגו דורש ניהול מקצועי, יומיומי ואינטינסיבי וזו במטרה לתרגם את חלון הראווה הדיגיטלי למכירות.

אנו בחברת                   נקים עבורך דף עסקי מקצועי ומיתוגי בהתאם לצרכי העסק שלך.

 

 

 

אתר אינטרנט

בשנים האחרונות הזירה העסקית הדיגיטלית הפכה לחלק בלתי נפרד מהפעילות העסקית של העסקים הגדולים והקטנים כאחד. אתר תדמיתי מהווה כרטיס ביקור דיגיטלי לבית העסק ומשקף את תדמיתו ופעילותו העסקית ובכך מהווה בסיס המחזק את ערכו של העסק בעיניי הלקוחות הקיימים והלקוחות המזדמנים הפוטנציאליים.

אתר תדמיתי יבטיח את הרושם הראשוני של המבקרים בעסק שלך ויעביר מסרים חשובים כגון : עסק אמין, מקצועי ומנוסה.

אתר תדמיתי כולל מידע על העסק, טופס ליצירת קשר, עיצוב נגיש ומעניין המייצר מיתוג של עסק רציני ומקצועי בתחומו.

חברתנו מתמחה בהקמת אתרי מיתוג המהווים כרטיס ביקור דיגטלי.

 

 

 

אתר מותאם לסלולר

 

כיום, רוב הגלישה ברשת האינטרנט מתבצעת דרך מכשירים ניידים. על פי מחקרים שנעשו לאחרונה בתחום, הטלפון הנייד הפך לאמצעי הגלישה העיקרי באינטרנט, וזאת בזכות העובדה שניתן לגלוש בעזרתו בכל מקום בו נמצאים.

 

 אתר אינטרנט נייד דומה בתצוגתו לאתר האינטרנט במחשב מבוסס דפי HTML. כאשר המאפיין הבולט שמבדיל בין אתר אינטרנט סלולרי לבין אתר אינטרנט סטנדרטי הוא העובדה שהוא מיועד לתצוגת כף היד הקטנה יותר ותומך בממשק מסך מגע, מותאם לכל רזולוציה במכשירים השונים ומכיל תפריט ידידותי ובולט של מספר טלפון של העסק, כפתור ניווט ודף צור קשר.

 

היתרון באתר סלולרי הוא הנגישות והחשיפה לכלל הלקוחות בעלי מכשירים ניידים בכל מקום וזמן.

 

 

 

ניתוח אפקטיביות המערכת

ניתוח תוצאות הקמפיינים
סטטיסטיקת המשלוח מספקת נתונים על סטאטוס הדיוור שנשלח בכל שלב ושלב 
ומדווחת על תגובות הנמענים:

  • מספר פרטי הדוא"ל שנשלחו

  • מספר פרטי הדוא"ל שנפתחו + רשימת הנמענים שקראו.

  • מספר הקישורים שנלחצו+ רשימת הנמענים שלחצו.

  • רשימת הנמענים שקראו את הדיוור, אך לא לחצו על קישור.

  • מספר פרטי הדוא"ל שלא נפתחו + רשימת הנמענים שלא פתחו את הדיוור.

  • כמה נמענים הפנו את המייל לחבר

  • מי הסיר עצמו מרשימת הדיוור בעקבות הניוזלטר ומה הייתה סיבת ההסרה.
     

בעזרת נתונים אלו חברת                   מייעלת את אסטרטגיית הדיוור:  יצירת רשימה דינאמית לכל פרמטר ומשלוח דיוור מיידית.  לדוגמה : משלוח לכל מי שפתח את הניולזטר הקודם, משלוח לכל מי שלחץ על קישור וכו'.

השוואת נתוני המשלוח הנוכחי עם קמפיינים אחרונים, ניתוח יומי ושעות פתיחה.